Top Ad unit 728 × 90

Ριζικές αλλαγές με τα νέα τέλη ταξινόμησης

Κριτήριο για τον υπολογισμό των τελών είναι η λιανική τιμή προ φόρων, αλλά και οι εκπομπές ρύπων ενός αυτοκινήτου και όχι ο κυβισμός του κινητήρα όπως ίσχυε.



Οι ριζικές αλλαγές στα τέλη ταξινόμησης, η κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης, αλλά και η εκτόξευση του συντελεστή φορολόγησης των μισθωμάτων από 30% σε 80% προκαλούν σοβαρές αναταράξεις στην αγορά αυτοκινήτων.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τα τέλη ταξινόμησης, από 1ης Ιουνίου 2016 που ουσιαστικά έχει πάψει να ισχύει το μέτρο της απόσυρσης, κριτήριο για τον υπολογισμό των τελών είναι η λιανική τιμή προ φόρων, αλλά και οι εκπομπές ρύπων ενός αυτοκινήτου και όχι ο κυβισμός του κινητήρα όπως ίσχυε. Όπως σημειώνεται σε δημοσίευμα της «Ημερησίας», στις αξιοσημείωτες αλλαγές περιλαμβάνεται και η κατάργηση του φόρου πολυτελείας, η απαλλαγή των υβριδικών κατά 50% από το τέλος ταξινόμησης και πλήρης απαλλαγή μόνον των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Επίσης, με πρόσφατη τροπολογία γίνεται ευνοϊκότερη η φορολόγηση των τελών ταξινόμησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με προδιαγραφές ρύπων 5 ευρώ(δεν ισχύουν επιβαρύνσεις), ενώ καμία απολύτως διαφοροποίηση δεν υπάρχει στα πιο ρυπογόνα (4 ευρώ και παλαιότερα).
Πώς διαμορφώνονται τα νέα τέλη ταξινόμησης

Με τα νέα δεδομένα για να καθορισθεί ο τελικός συντελεστής των τελών ταξινόμησης συνυπολογίζονται και οι ρύποι και με τις νέες ρυθμίσεις προβλέπεται απομείωση των συντελεστών κατά 5% για ρύπους έως 100 γρ./χλμ. και αυξήσεις από 10% έως 60% για ρύπους από 121 γρ./χλμ. και άνω. Στην περίπτωση των Ι.Χ. με ρύπους από 101-120 γρ./χλμ. δεν προβλέπεται καμία αυξομείωση στον συντελεστή.
Ριζικές αλλαγές με τα νέα τέλη ταξινόμησης Reviewed by kamsot on 3:13:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by xenios943.gr © 2016

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.